#5 ZAINTERESOWANIA

Zainteresowania.
Każdy z Nas ma zainteresowania, hobby. W dzieciństwie to rodzice zapisywali Nas na różnego typu zajęcia aby pomóc Nam odnaleźć to co Nas interesuje.
Długo szukałam czegoś co naprawdę mnie porwie i będę to robić z miła chęcią i z uśmiechem na twarzy. 
W pewnym okresie swojego życia, było to rysowanie, malowanie, mama kupowała mi przeróżne książki na te tematy, ale to mnie nie porwało. 
W końcu odkryłam coś co bardzo chciałam robić przez wiele lat. TANIEC.
Lubiłam spędzać czas na sali, pocić się, spotykać ludzi z grupy. Trwało to kilka lat z jedna roczna przerwa. Uwielbiałam mimo zmęczenia codziennymi rzeczami iść wieczorem na sale. Jeździć w okresie konkursów na przeróżne turnieje z grupa.
Tak na prawdę już po pierwszym roku intensywnego tańczenia moje lewe kolano nie dawało o sobie zapomnieć. Hmm co ja wtedy zrobiłam ? Nic. Nie przejmowałam się tym i robiła dalej to co lubiłam. Kochałam w tym czasie również wszelkiego rodzaju sport, kochałam siatkówkę.
W tym momencie nawet nie mogę zbyt intensywnie chodzić na spacery, jeździć rowerem co bardzo lubiłam w okresie letnim, uprawiać sport, a przede wszystkim nie mogę powrócić do swojej wieloletniej miłości - do tańca.
Moje kolana powiedziały KONIEC. Oczywiście to nie jest tak, ze nie mogę kompletnie nic robić, chodzić itp. Nie ukrywam także, ze kompletnie nie lamie zasad.
Ale.. muszę je oszczędzać.
W jednej chwili musiałam zamienić się w osobę leniwa, siedząca na dupie, która nic nie robi tylko całymi dniami lezy na kanapie. Teraz jeszcze bardziej żałuje, ze kiedyś lepiej nie wykorzystałam czasu wolnego na przeróżnego rodzaju zajęcia fizyczne.
Tak wiec, od nie dawna szukam nowych rzeczy, zainteresowań, które podobnie będą mi sprawiały przyjemność, jak taniec czy sport. Jednym z nich tak jak już możecie wiedzieć jest czytanie książek, głownie kryminałów oczywiście pamiętając, że muszę leżeć z prostymi kolanami. Drugim zainteresowaniem do jakiego chce powrócić jest rysowanie. Kiedyś za dzieciaka to robiłam, ale było to dla mnie wtedy za nudne zajecie. Oczywiście także w tym momencie spełniam moje marzenie,
czyli prowadzenie bloga ;)
Zobaczymy co jeszcze w najbliższym czasie w padnie mi do głowy, coś co oczywiście będę mogla robić na siedząco :D Dlatego nie marnuj czasu na siedzeniu w domu przed telewizorem lub komputerem tylko zapisz się na zajęcia fizyczne, bo być może kiedyś będziesz żałował :)

A Ty jakie masz zainteresowanie ? Koniecznie mi napisz w komentarzu, być może staną się dla mnie inspiracja na przyszłość :))

Do zobaczenia wkrótce, xoxo Basia

Komentarze

Popularne posty